2010. január 12., kedd

KedvencFilmesJáték

Amikor elkezdtem a blogolást, tettem egy fogadalmat, hogy én nem veszek részt semmilyen blogos játékban. Kénytelen vagyok megszegni ezt a fogadalmat egyrészt, mert szegény Cérnahuszárom nem tudott róla, és meghívott egy filmes játékba, másrészt, mert Neki szívesen kedvére teszek :)




Tehát akkor jöjjenek kedven filmjeim szépen sorban:



1. Oscar (Százszor láttam már, de még mindig szívesen megnézem)

2. Tizedik királyság

3. A rózsa neve (Sean Connery ....sóhaj)

4. Narnia Krónikái

5. Fantasztikus labirintus (Szerelembe estem David Bowie-val…ejj, de régen volt már az…)

6. Krtek, azaz Kisvakond (Ő is jöhet minden mennyiségben)





Úgy tudom, ilyenkor a játékszabályok, és a kedves blogközönség is megköveteli, hogy én is játékra csábítsak valakit. Ezennel játékra hívlak kedves Wattacukor. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése