2010. január 15., péntek

Díjat kaptam, díjat kaptam, díjat kaptam!










Ugribugri, vigyor, és közeli hozzátartozói :)





Lidérckétől kaptam ezt a kreatív blogger-díjat. Nagyon meglepett, és nagyon örülök neki, köszönöm!

Egy játék is tarozik a díjhoz…7 dolgot kell írnom magamról. Íme:



1. Gyűjtöm az „idióta” macskákat. Na, nem az élőket (bár olyannal is volt már dolgom, ők ennek kevésbé örültek. : ) ), hanem a róluk készült képeket, vagy alkotásokat.

2. Szeretek rajzolni, csak az a gond, hogy nem tudok. :) Ez eléggé dühít, de mit tehet az ember, ha a keze és az agya néha más úton járnak. Ez van. De legalább nem adom fel, és próbálkozom!

3. Imádom Terry Pratchett-et olvasni. Teljesen el tud varázsolni.

4. Szeretem hallgatni, ahogy a gyerekeim mesélnek róla, hogyan látják a világot. Hogy mit változtatnának meg, és hogy hogyan tennék azt. Szeretem a logikájukat : )

5. Erősen hiszek a sorsban, és a megérzésekben.

6. Szeretek segíteni az embereknek, bár néha túlzásba is esek ez ügyben. Ilyenkor rám szólnak, én meg puffogok : )

7. A tejivásról nem tudok lemondani! : )



Akiknek szeretném továbbadni ezt a díjat:

Catnek, aki úgy tud megfogalmazni, és elénk tárni egy - mások számára átlagos - nap történéseit, hogy bátran kijelenthetem, Ő egy írásaiban kreatív jelöltem.

@ginak, aki gyönyörű háttereket készít.

 És Limarának, aki a konyhában kreatív.





Ui.: Ennyit a nagy elhatározásról, hogy nem veszek részt blogos játékban. Egyértelműen Cérnahuszár, és Lidérc a hibás. Nem én! Áhh! : )

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése