2011. július 15., péntek

Kényszerűségből újjászületés


Az a helyzet, hogy munkanélküli lettem. Nem vagyok (még) elkeseredve (kivéve, ha éppen igen :)), de azért készülök a rosszabb napokra. Csak úgy, elővigyázatosságból. Mivel igyekszem mostanában tényleg csak a leg szükségesebbeket megvásárolni, a maradék pénzt pedig félretenni, van, hogy gondolkodnom kell a leg költséghatékonyabb megoldásokon is. Mivel Kököjszimnek alig egy-két ujjatlan pólója van a szekrényben valahogy újakra kellett volna szert tennem. Anno örököltünk egy halom trikót, de azokba csak nem járathatom az utcán a gyereket! Ezért kitaláltam, hogy veszek ruhafestéket és megoldom házilag a dolgot. Persze, ha már Kököjszinek lesz új ruhája, akkor majd Bobojszának is kell… és természetesen nekem is akad olyan ruhám a szekrényben, amit szívesen felújítanék :)
Tehát összeszedtem a normálisabb trikókat, pólókat és a beszereztem a hozzávalókat. Mindössze 1050 Ft-ot költöttem a kreatív boltban festékre és rávasalható kövekre. Ha jól számolom, akkor lett
*Kököjnek 6 db. „új” ujjatlan pólója (előléptettem a trikókat :))
*Bobojnak 4, nekem pedig 2 új felsőnk.
Szerintem egészen jól kijöttünk anyagilag … is :)
Nézzétek:








Legkedvencebb Pinnangóm :)

5 megjegyzés:

Erzsébet írta...

Köszi az ötletet, most akartam kidobni néhány fehér pólót, mert már nem szép fehérek, de így megoldom a dolgot :-)

buka írta...

Igazán nincs mit!
Majd mutasd meg őket! :)

Timi írta...

Szuper! Szaminak a pillangós nagyon bejönne. Nem is rossz ötlet! :D

atira írta...

Ügyes vagy !

buka írta...

Köszönöm szépen! :)

Megjegyzés küldése