2010. március 8., hétfő

Tartozom…

…egy beszámolóval a születésnapi ajándékomról. Namármost. Az történt, hogy már annyiszor meséltem szóban ismerősöknek, hogy leírni már nem volt kedvem. Azt hiszem, most sem fogom részletezni, inkább mutatok képeket. : )



(saját képek pedig később : ))



Más:

Zajlik az élet. Munkát keresek, ugyanis még júniusig dolgozom jelenlegi munkahelyemen, utána új meló után kell néznem. Nem könnyű feladat. : ( Elsősorban természetesen valamilyen lakberendezéssel kapcsolatos munka érdekelne, de ha minden kötél szakad kénytelen leszek megint eladónak, vagy valami hasonlónak menni. Nagyon nem erre vágyom, de ugye a család nem halhat éhen az én kényességem miatt. Ahogy munka után kutakodtam a neten, találtam egy pályázatot, ami elég nagy lehetőségeket rejt magában, csak meg kellene nyerni. Egyelőre ezt nem részletezném, de ígérem, fogok erről még bővebben is írni, már csak azért is, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre! : ) Addig tessen szurkolni!!

1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Ide nézz be:
http://mesehaz.blogspot.com/2010/03/dij.html
:)

Megjegyzés küldése