2009. november 19., csütörtök

Kreatívan otthon 1.

Előszó




Úgy alakult az életünk, hogy nemrég befejeztük a lakásfelújítást. Khmm…a bepakolással még nem vagyunk teljesen készen, de már alakulunk. Mivel mi is csak átlagemberek vagyunk nem engedhettük meg magunknak, hogy mindenből újat vegyünk, ezért kénytelen voltam néhány régi dolgot „felújítani”, vagy olcsó, de esztétikus megoldást találni. Szeretném ezeket megosztani veletek, hátha ötletet adok otthonotok szépítéséhez.



Ezennel útjára indítom a „Kreatívan otthon” sorozatot.



A magyarázat:

Van nekünk egy szekrénysorunk, ami 3 részből tevődik össze. 1., akasztós rész, 2., TV és könyvespolc és a 3. egy üveges vitrin. Az üveges részben azelőtt könyveket tartottunk, de a felújítás után ruhákat szerettem volna tenni bele. A bibi ott volt, hogy ugye nem szívesen mutogatja az ember a ruháit, ezért el kellett takarni valahogyan. Sok megoldás eszembe jutott, de mind macerásnak, és a végén drágának is bizonyultak. Aztán elmentem sötétítő függönyt venni, és úgy alakult, hogy olcsóbban jöttem ki, ha több anyagot veszek, ez hozta végül a megoldást. Lemértem az üveg méretét, kiszabtam, majd eldolgoztam a függöny anyagát, és kétoldali ragasztóval felragasztottam az üveg belső felére, úgy, hogy szépen rásimuljon. Így összhangban van az ablakkal, mégis használhatóbb, mint előtte. Nekem tetszik az eredmény, remélem nektek is! :)



Íme:


2 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Tökjó! Kár, hogy nem nagyobb a kép, akkor biztos találnék rajta valami belekötnivalót :D

buka írta...

És itt is köszönöm, mert ugye így kerek a világ :)

Megjegyzés küldése